Friss topikok

  • kergezerge: @ZergeFan: hehe, jó, te nyertél, ma elaludtam, mint medve, majdnem 11-kor keltem, szóval biztos a ... (2014.05.05. 18:01) Itt ellennék
  • kergezerge: @ZergeFan: fogsz egy hitvest és gogolizálod, mit nem értesz? :D Egyébként a matriarchátus meg a tö... (2014.01.15. 17:35) Gyermekkori kedvencek
  • kergezerge: @ZergeFan: fizikusbácsi nem olyan, és nem is strandkönyv, és... (2014.01.15. 17:30) Tengerikígyó-bűvölés
  • kergezerge: @ZergeFan: tök pici az avatárod, nemtom kibogarászni :D (2014.01.09. 18:04) Olvasófotel
  • kergezerge: @Pável: úgy értem, hogy aki azon a könyvön végigment, annak már könyv nélkül is kell tudnia alkotn... (2013.05.31. 13:27) Candide - ízesítés nélkül

olvassunk világgá


idén eddig 12 országból olvastam (5.33%)

Sietős búcsú a bájoló hölgyektől

2010.12.18. 02:48 | kergezerge | Szólj hozzá!

Címkék: mese angol fantasy könyvtár tündérek agave könyvek

Susanna Clarke Hollókirálya a várólistámon van egy ideje, de most elég rendeset csuszamodott rajta hátra, miután a könyvtárban a Búcsúbáj hölgyei akadt helyette a kezembe, azt meg sehogy sem akaródzik végigolvasnom.
Biztosan van az az anglomán meserajongó, akinek jöhet bármi, csak majd egy tündér is tűnjön elő a jellegzetes angol tájból, és biztosan meg lehet egy jó könyvvel igézni úgy a nyájast, hogy utána jöhet a szerzőtől bármi, én viszont naivan egy saját jogon jó könyvre számítottam. Tényleg nem ragaszkodtam valami pörgedelmes-izgalmashoz, de ez tényleg halál bágyadt volt. Mesékről hét bőrt le lehet nyúzni, de akinek ennyire nincs mit mondania velük, minek erőlteti? A hat mese közül, amit elolvastam, a Mr. Simonelli avagy a tündérözvegy kellemesen adrian mole-os volt, a többi mentségére nem tudok mit felhozni. A Bestiák és rácsokat sajnáltam még, az olyan jó lehetett volna, ha jó lett volna. Konyhaszag terjeng itt, és nem boszorkánykonyháé.
Ezek után nem meglepetés, hogy egy előző olvasó január végi kölcsöncéduláján Coelho, Müller Péter és Popper Péter könyvei figyeltek még, ugye? Meg valami egészségmegőrző okosság, meg Hidas Judit: Na és hogy tetszik Japán? c. könyve. A többit elfelejtettem. Igazából a cédula kedvéért akartam posztot írni, de azt most látom, valahol elhullajthattam a bkv-n, úgyhogy sikerült egy dögunalmas könyv után egy hótt fölösleges posztot írnom, éljen, jó éjszakát, és máskor az erő legyen Susannával.

Cédula előkerült, itthon hullajtottam el, vigyorgok, nem is Coelho volt, hanem Shri Chinmoy: Meditációs technikák meg nem is egészségmegőrzés, hanem Testelhagyási gyakorlatok - még királyabb ;) Müller sem volt Popper (A reggel és az este jógája) mellé, miket emlékszem én össze, van viszont rajta még egy japános, meg Lehane: A titokzatos folyó és Kemelman: A rabbi hétfőn elutazott. Rém kíváncsi vagyok, hogy tetszett a nyájas olvtársnak a Búcsúbáj, végigolvasta-e. A három ezós könyvet lehet, hogy nem is magának vette ki három héttel korábban. Pimasz, kíváncsi zerge. Én meg a Drakulával és a Twilight-tal együtt hoztam ki, hehe.
Az online könyvesboltokban ott egy sor minden könyv adatlapján arról, mit vettek, akik ezt vették, akad pár jó párosítás, a kedvecem a bookline-ról: Németh György (szerk): A gyógyító számok - Források és tanulmányok a számok szerepéről az antik gyógyászatban - akik ezt vették vettek még olyan csudaságokat mint Karmadiagnosztika, Tündérmágia és Sorsod a rúnák tükrében.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kergezerge.blog.hu/api/trackback/id/tr732523224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása