Friss topikok

  • kergezerge: @ZergeFan: hehe, jó, te nyertél, ma elaludtam, mint medve, majdnem 11-kor keltem, szóval biztos a ... (2014.05.05. 18:01) Itt ellennék
  • kergezerge: @ZergeFan: fogsz egy hitvest és gogolizálod, mit nem értesz? :D Egyébként a matriarchátus meg a tö... (2014.01.15. 17:35) Gyermekkori kedvencek
  • kergezerge: @ZergeFan: fizikusbácsi nem olyan, és nem is strandkönyv, és... (2014.01.15. 17:30) Tengerikígyó-bűvölés
  • kergezerge: @ZergeFan: tök pici az avatárod, nemtom kibogarászni :D (2014.01.09. 18:04) Olvasófotel
  • kergezerge: @Pável: úgy értem, hogy aki azon a könyvön végigment, annak már könyv nélkül is kell tudnia alkotn... (2013.05.31. 13:27) Candide - ízesítés nélkül

VCS - várólista-csökkentés avagy vigyázat, csalok

2014.12.30. 19:42 | kergezerge | Szólj hozzá!

Címkék: kihívás várólistacsökkentés

...mert idén negyedszer buktam el Lobo várólista-csökkentő kihívásán. Úgyhogy most olyanokat válogattam össze, amiket épp nagyon van kedvem olvasni, és valójában nemigen érzem kihívásnak őket.

Huncík Péter: Határeset
A kossuthon hallottam belőle két részletet, azóta akarom elolvasni, közben a vaterán rám sóztak egy moslék példányt, ezért csúszott egy kicsit, de már nem sokáig. Ethnopszichológus, hát milyen jó kis foglakozás már ez, nem? Mondjuk az első évben egy olvasásszociológus regénye is a listára keveredett, és azóta sem fejeztem be, pedig egyébként az egyik legjobb könyv, konkrétan szénnéröhögős, de így jár, aki folyton költözködik.
Ghenea C. - Rogoz A.: Zergeszív
Tessék haladni, nincs itt semmi a szerelmi életemről. Román sci-fi az ötvenes évekből, na mit szóltok hozzá?
Mariana Alcoforado: Portugál levelek
Na jó, most fejeztem be a Perzsa leveleket (idei vcs-különben félbehagytam volna), megőrültem Montesqueiu szeráj-görcsétől, akkor már inkább a zárda. Nagyon rövidke könyv, de dőlt betűkkel, én meg rosszul látok, mindig elnapoltam eddig. (és nem hiszem el, ahogy ezt leírtam, megnyomhattam valamit, mert az egész szöveg dőlt betűs lett, és nem hagyja visszacsinálni magát. Ilyen nincs. Megvan ctrl + 9, vigyázzatok vele!)
Mo Yan: Szeszföld
John Vaillant: A tigris
Alessandro Baricco: Vértelenül
Itojama Akiko: A tengeren várlak
A két utóbbi virágszáltól már olvastam.
Szijazsar
Manasz
Irenszej
Mordvin, kirgiz és burját eposz, hogyhogy én ezeket még mindig nem olvastam-kategóriában indulnak.
Joan Halifax: Sámánhangok
Kaffka Margit: Hangyaboly
Még egy apácás.

És hogy akkora csalás mégse legyen, elolvasok tizenkettőt az előző éviek közül. (Hát hogyne.)
Az idén ötöt olvastam el, félig vagyok a hatodikkal; a tavalyiak közül négyet tavaly, egyet idén; a tavaly előttiek közül kilencet, de volt, amelyiket csak utólag, kettő megkezdve; az első éviből pedig ötöt időben, egyet utólag és egy még folyamatban. Hármat találtam még, ami időközben már nem érdekel. Hát most mindjárt könnyebb a lelkem, hogy összeszámoltam. ; )

A bejegyzés trackback címe:

https://kergezerge.blog.hu/api/trackback/id/tr57023571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása